لپ تاپ ایسوس

تعمیرات لپ تاپ ایسوس در قم

مجموعه انلی ایسوس با نزدیک به 30 سال تجربه در زمینه انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسوس و خرید و فروش آن میباشد. این مجموعه با داشتن کادری متخصص و مجرب و با دانش فنی بسیار بالا است که مجهز ترین مرکز تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ میباشد و ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ایسوس میباشد. در صورتی که کاربران گرامی ساکن شهر قم در حوزه بهسازی  ، تعمیر، ترمیم و ارتقاء لپ تاپ ایسوس خواستار ارائه خدمات سخت افزاری و یا نرم افزاری باشند، انلی ایسوس سریعا اماده خدمت رسانی است. اگر شما کاربران گرامی مشکل یا خرابی را در لپ تاپ ایسوس خود مشاهده کردید، می توانید با مشاورین فنی ما در تماس باشید و به صورت رایگان از مشاوره های تخصصی و راهنمایی های مشاورین فنی ما و کارشناسان فروش و سخت افزار ما بهره مند گردید  و سپس چنانچه مشکل رفع نگردید لپ تاپ خود را به مجموعه انلی ایسوس ارسال نمایید.کارشناسان و تکنسین های ماهر و مجرب ما در مجموعه انلی ایسوس با تخصص و دانش فنی بالای خود، لپ تاپ ایسوس شما کاربر گرامی را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر میکنند و در این خصوص به شما ضمانت و گارانتی ارائه میشود.

انلی ایسوس آمادگی خود را برای ارائه خدمات به شرح ذیل اعلام میکند:
تعمیرات مربوط به روشن نشدن لپ تاپ (No Power )

تعویض و برطرف نمودن ایرادات چیپ گرافیکی (GPU)

مشکلات مربوط به منبع تغذیه و مدار شارژ

تعمیرات مربوط به پورتها و مشکلات مربوط به صدای لپ تاپ و اسپیکرها

مشکلات و خرابی های مربوط به مادربرد از جمله تعویض چیپستهای شمالی و جنوبی

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ ایسوس

و دیگر تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

 نعمیرات  مجموعه انلی ایسوس :

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس

تعمیر هارد لپ تاپ ایسوس

تعویض و یا ارتقای رم و کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

تعمیر و تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس

برطرف کردن ایرادات مربوط به بوت نشدن لپ تاپ ایسوس

شناسایی مشکل لپ تاپ خاموش شده ایسوس

تعویض اسپیکر لپ تاپ ایسوس

ویروس کشی و بهینه سازی عملکرد لپ تاپ

نصب و راه اندازی سیستم عامل و نرم افزار های مورد نظر

بازیابی داده های حذف شده یا فراموش شده

آموزش استفاده صحیح و بهینه از لپ تاپ ایسوس

تعمیر یا تعویض صفحه نمایش، باتری، شارژر، کابل، کارت گرافیک، حافظه، هارد دیسک، کول پد و سایر قطعات

تعمیر یا تعویض بدنه، قاب، کلید ها و دیگر بخش های فیزیکی لپ تاپ

آپدیت درایور ها و فریمور های لپ تاپ

پشتیبان گیری(گرفتن بکاپ) و بازگرداندن اطلاعات لپ تاپ ایسوس

و …

تمامی این موارد در مجموعه انلی ایسوس با بهترین ترین قیمت و کیفیت انجام می شود.

همه این خدمات در بالاترین سطح استاندارد کیفیت به شما کاربر عزیز ارائه می گردد و تمام خدمات انجام شده مانند بهسازی لپ تاپ ایسوس و تعویض قطعات آن دارای گارانتی است. به منظور تعمیر لپ تاپ ایسوس میتوانید لپ تاپ را به مجموعه انلی ایسوس ارسال کرده و بعد از تعمیر توسط بهترین تکنسین ها و مهندسین و بروز ترین و پیشرفته ترین  تجهیزات، آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همین حالا اقدام کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل لپ تاپتان را به آنها توضیح دهید تا جهت برطرف نمودن این مشکل شما را راهنمایی کنند. در صورتی که اینگونه و از راه دور نتوانستید مشکل لپ تاپ را رفع نمایید، مشاوران ما دستورالعمل هایی را یرایتان ارسال میکنند ، پس از آنکه دستورالعمل ارسال دستگاه را  دریافت کردید، آن را بسته بندی نموده و به مجموعه انلی ایسوس ارسال کنید. پس از آنکه کارشناسان ما، لپ تاپ شما را دریافت کردند، در اولین گام مشکل آن را شناسایی کرده و سپس به تعمیر آن با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات اقدام میکنند. برای انجام تعمیرات بخش های مختلف در مجموعه انلی ایسوس پارت های مجزایی وجود دارد که کارشناسان و تکنسین ها با توجه به دانش فنی مخصوصی که دارند در آن مشغول به کار هستند. اگر لپ تاپ ایسوس شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد،بدانید که از قطعات اصلی و صد در صد اورجینال استفاده میشود و در این خصوص به شما ضمانت و گارانتی ارائه می شود.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس در شهر قم

لازم است بدانید که شناسایی مشکل لپ تاپ ایسوس و تشخیص درست و به موقع این مسئله که خرابی و مشکل موجود در لپ تاپ ایسوس ، ناشی از کدام قسمت آن میباشد، نقش خیلی مهمی در تعمیرات لپ تاپ و بهسازی عملکرد لپ تاپ های تعمیر شده دارد.

تکنسین ها و مهندسین بسیار ماهر و مجربی در مجموعه انلی ایسوس در بخش تعمیرات لپ تاپ، مشغول به کار میباشند که جهت شناسایی مشکل لپ تاپ ایسوس و تعمیرات آن از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده مینمایند و  همواره تلاش آنها بر این است که از نظر کیفیت و سرعت عمل در بالاترین سطح قرار داشته باشد. کارشناسان، مهندسین و تکنسین های مجرب و ماهر مجموعه انلی ایسوس، مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ ها را به بهترین شکل برطرف مینماید.

خدمات انلی ایسوس در تعمیرات لپ تاپ در شهر قم

  • تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • ریکاوری هارد در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ تاپ ایسوس
  • نصب برنامه های سازگار با ساختار لپ‌تاپ ایسوس
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ ایسوس
  • نصب ویندوز،درایورها و همه برنامه های مورد نیاز کاربران
  • افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ ایسوس
  • باز کردن قفل لپ تاپ ایسوس
  • بروزرسانی انواع بایوس لپ‌تاپ ایسوس
  • سرویس لپ تاپ ایسوس به صورت کلی
  • مشاوره قبل از تعمیرات لپ تاپ ایسوس توسط بهترین مشاوران
  • تعمیرات تخصصی شارژر لپ‌تاپ ایسوس
  • تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر و تعویضLCD لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث لپ تاپ ایسوس
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ ایسوس

در صورتی که هر مشکلی را در لپ تاپ ایسوس خود مشاهده نمودید با کارشناسان ما در مجموعه انلی ایسوس تماس گرفته تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند و اگر مشکل لپ تاپ شما برطرف نشد لپ تاپ را به مجموعه ما ارسال میکنید و لپ تاپ شما توسط بهترین و مجرب ترین مهندسین و تکنسین ها به طور کاملا رایگان آنالیز و عیب یابی میشود و در مرحله بعدی با بهترین تجهیزات  تعمیر انجام میشود و در مدت زمانی کوتاه و با بهترین قیمت و کیفیت لپ تاپ شما درب منزل ارسال میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *