دسته‌بندی نشده

لیست فروشگاه های سامانه بتا

اگر شما هم بازنشسته تامین اجتماعی هستید و حقوق خود را از بانک رفاه دریافت میکنیم و میخواهید از طریق شرایط سامانه بتا خرید خود را انجام دهید ما لیستی از بهترین فروشگاه های کالای دیجیتال و لوازم خانگی که از 3 تا 20 هرکالایی که مد نظرتان باشد را برای شما فراهم میکند .
توجه داشته باشید تمامی فروشگاه های نامبرده شده امکان خرید به صورت حضوری و غیر حضوزی را دارند . پس شما میتوانید از هرکجای ایران که هستید خرید خود را انجام دهید .

لیست فروشگاه های سامانه بتا بانک رفاه

فروشگاه ایران زمین

اولین فروشگاه لیست سامانه بتا : فروشگاه ایران زمین از سال 1378 در بازار کامپیوتر فعالیت خود را آغاز کرده و با سازمان های زیادی مثل پست جمهوری اسلامی ایران ، داروسازی های رازک و داروپخش ، فرهنگیان ، جهاد دانشگی شریف و تهران و . . . همکاری داشته است . در حال حاضر مجموعه ایران زمین تمامی کالا های دیجیتال مانند لپ تاپ گوشی و تبلت ، ساعت های هوشمند و کنسول های بازی را پوشش میدهد . فروش اقساط در سریع ترین زمان و به صورت حضوری و غیر حضوری در این مجموعه انجام میشود . شما علاوه بر کالاهای دیجیتال میتوانید از این مجموعه لوازم خانگی اصلی مانند یخچال و لباسشویی نیز خریداری کنید .

آدرس : تهران چهارراه ولیعصر مجتمع کامپیوتر ابریشم

ساعت کاری 10 صبح تا 7 عصر شنبه تا پنجشنبه

تماس: 02166973091

وبسایت: irzamin


مزیت فروشگاه ایران زمین :

  • اجناس اورجینال و اصلی با گارانتی معتبر
  • پوشش تمامی کالای دیجیتال (لپتاپ گوشی تبلت کامپیوتر ساعت هوشمند ایرپاد و . . . )
  • پوشش کالاهای اساسی لوازم خانگی
  • دسترسی ساده
  • امکان خرید به صورت حضوری غیر حضوری

فروشگاه تخصصی انلی ایسوس

یکی از بهترین فروشگاه های لیست فروشگاه های سامانه بتا . اگر به دنبال خرید کالاهای دیجیتال مخصوصا محصولات ایسوس هستید ما onlyasus را به شما پیشنهاد میکنیم . این فروشگاه نیز تمامی کالا هارا پوشش میدهد و آن هارا از نمایندگی معتبرشان خریداری کرده برای شما قسط بندی میکند . مجموعه onlyasus با نمایندگی های معتبر و مجاز سامسونگ و شیائومی و لنوو …  قرار داشته و تمامی کالاهایی که غیر از ایسوس باشد از نمایندگی برای شما میخرد .

ساعت کاری 10 صبح تا 7 عصر شنبه تا پنجشنبه

آدرس تهران چهارراه ولیعصر مجتمع کامپیوتر ابریشم طبقه ششم واحد 602

تماس:02166345128

وبسایت onlyasus

فروشگاه تخصصی اپل

 اگر به دنبال خرید مک بوک ، آیفون ، ایرپاد و آیپد هستید میتوانید از فروشگاه تخصصی اپل استفاده کنید . تمامی محصولات اپل گارانتی دار میباشند . خوبی این مجموعه این است که فقط محصولات ورجینال کارکرده و محصول لیبل در فروشگاه خود موجود ندارد . اگر از دوستداران محصولات برند APPLE هستید این مجموعه را به شما توصیه میکنم . شما میتوانید به سادگی از طریق سامانه بتا خریداری کنید .

تماس : 02166973154

تهران چهارراه ولیعصر بازار کامپیوتر رضا

ساعت کاری 10 صبح تا 6 عصر

فروشگاه تخصصی لنوو

فروشگاه تخصصی لنوو یکی به صورت تخصصی روی لپ تاپ ها و تبلت LENOVO تمرکز دارد اگر نیاز به محصولات لنوو دارید و بازنشسته تامین اجتماعی هستید میتوانید میتوانید به این مجموعه مراجعه کنید .

بهترین فروشگاه های لیست سامانه بتا

بهترین فروشگاه خرید لپ تاپ

مجموعه ایران زمین و انلی ایسوس بهترین مجموعه های خرید لپ تاپ میباشند .

بهترین مرکز خرید گوشی برای بازنشستگان

فروشکاه ایران زمین و انلی اپل بهترین فروشگاه های خرید گوشی هستند .

کامپیوتر اقساطی بانک رفاه

برای جمع کردن کیس از مبتدی تا حرفه ای مجموعه انلی ایسوس به صورت تخصصی فعالیت دارد .

کنسول های بازی

اگر میخواهید کنسول بازی نسل 8 و 9 را به صورت قسطی تهیه کنید و بهترین مجموعه ، مجموعه ایران زمین میباشد . تمامی کنسول های PS4 PS5 XBOX SERIES S , X با بیمه و گارانتی عرضه شده . کافیست با شماره های مجموعه مورد نظر تماس گرفته و کالای خود را بخرید .

ارتباط فوری با بخش فنی

4 دیدگاه در “لیست فروشگاه های سامانه بتا

  1. محمد علی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    تمامی فروشگاه های نامبرده مربوط به بانک رفاه هستند؟
    من قصد خرید لپ تاپ قسطی دارم

    1. adminadib گفت:

      سلام بله با استفاده از طرح بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به بانک رفاه میتوانید لپ تاپ قسطی از هر برندی که تمایل دارید تهیه نمایید

  2. حمیدرضا گفت:

    درود
    هر روزی که بخواهیم میتوانیم‌ به هر یک از فروشگاه های نامبرده مراجعه حضوری کنیم؟ برای خرید لپ تاپ

    1. adminadib گفت:

      سلام بله میتوانید با ما تماس بگیرید و یا به طور حضوری مراجعه نمایید تا با استفاده از طرح بتا بتوانید لپ تاپ از هر برندی که خواستید قسطی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *